sobota, 23 marca 2013

Okuden - Osiemnasty dzień oczyszczania.

23-02-2013r.
Dzisiaj siostra poprosiła mnie o niecodzienną rzecz, bym spróbowała czy uda mi się cokolwiek zobaczyć u jej synka. Hmmm, oczywiście spróbuję. Kevin jest zdrowy, nie ma kataru, ani chorego gardełka, więc nie mam co wysyłać mu energii z intencją uzdrowienia, więc po prostu wygładzę mu aurę i spróbuję „zsynchronizować” czakry. Ciekawa jestem co i czy cokolwiek zobaczę tym bardziej, że Kevin ma autyzm, więc jego wibracje są bardzo wysokie.
Zrobię to w poniedziałek 25 lutego koło 10:00. U nich będzie 4:00AM, więc mój chrześniak będzie spał. Zauważyłam, że gdy dziecko śpi (mówię tutaj o moim synku) to energia mocniej płynie. Wydaje mi się, że ma to związek z odprężeniem ciała i wyciszonym umysłem co niweluje blokady jakie czasami powstają „na jawie” w czasie dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz