poniedziałek, 22 października 2012

Dlaczego?

Spytacie: dlaczego powstał ten blog?

Odpowiedź jest prosta. Niektóre osoby, które chciałyby pracować z energią ReiKi boją się okresu 21-no dniowego o którym krążą mity. Wszystko zależy jakie kto prowadził życie do czasu inicjacji tak też jego organizm zareaguje. Ja osobiście przeszłam go łagodnie, ale teraz tzn po całym miesiącu czasu zaczynam dopiero odczuwać skutki oczyszczania. Nie jest to jednak takie straszne :) Zwykłe przeziębienie i katar no i mniej przyjemne rozwolnienie, ale da się to przeżyć :)

Bloga zaczynam prowadzić z miesięcznym opóźnieniem gdyż wpisy też nie dokonywałam dokładnie tego samego dnia. Czasami uzupełniałam o obrazki i zdarzenia o których zapomniałam.

Zapraszam zatem do czytania wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć jak może wyglądać tenże 21-no dniowy okres od inicjacji I stopnia ReiKi.

Pozdrawiam wszystkich, Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz