niedziela, 28 października 2012

Piąty dzień oczyszczania.

28-09-2012r.
Poranek znów był miły i wesoły. Dzisiaj Koka do mnie nie przychodziła, więc zajęłam się swoimi zaległymi rzeczami i do 15:00 pozałatwiałam kilka spraw urzędowych. Nawet się wyrobiłam i miałam czas popatrzeć w Internecie na temat ochrony, oczyszczania ludzi i mieszkania. Justyna podpowiedziała mi, że bardzo dobrym sposobem oczyszczenia mieszkania ze złej energii jest palenie (jak kadzidełko) suszonej białej szałwii. Myślę, że za jakiś czas kupię sobie też nasiona i sama spróbuję wyhodować szałwię białą.

Dla większej jasności napiszę kilka słów o białej szałwii:

ZASTOSOWANIE:
Biała szałwia stosowana jest między innymi do okadzania mieszkań, domów, miejsc pracy. Idealnie oczyszcza przestrzeń, uwalnia od złych mocy, złych uczuć i niekorzystnych wpływów z zewnątrz. Stosowana jes również do wypędzania nieproszonych bytów jak i niskich energii z domostw oraz obejść. Jest również bakteriobójcza. Biała szałwia używana jest też w rytuałach przyciągających dostatek. Podobno pomaga osiągnąć długowieczność.

Muszę koniecznie to wypróbować i okadzić całe mieszkanie. Znalazłam też dwa ciekawe amulety. Jeden to dłoń Fatimy a drugi to Pentagram:

Jeden z najpopularniejszym talizmanów świata: dłoń Fatimy.

Jako amulet stosowany jest do ochrony przed negatywną energią złym okiem i demonami a także strachem, nieszczęściem, pechem czy przygnębieniem, natomiast jako talizman przynosi noszącemu szczęście, pomaga też osiągnąć siłę i moc oraz wzmocnić wiarę.

Pentagram chroni przed siłami zła, zazdrością, zawiścią czy zło życzeniem. Jest to tarcza ochronna, która odbija zło i kieruje je do nadawcy.
Gwiazda o pięciu ramionach - Pentagram chroni przed siłami zła, klątwami czy urokami. To tarcza, która zabezpieczy przed najgroźniejszą magią. Odbije zło życzenie i skieruje je ku nadawcy.
Pentagram uaktywni również wewnętrzne moce oraz pomoże pokonać każdą przeszkodę. Symbolizuje również zdrowie i równowagę.


Myślę też o kupnie dzwonków wietrznych Yin Yang:

Dzwonki wietrzne wydają miłe dla ucha dźwięki. W pomieszczeniu harmonizują energię powodując radość i pozytywne nastawienie.
Służą też do wstrzymywania strumieni energii lub do ich sterowania.
Umieszczone bezpośrednio na linii drzwi okno lub drzwi hamują lub rozpraszają strumień energii.
Ciekawostką jest to, że dzwonki wietrzne działają nawet wtedy, gdy nie porusza ich wiatr. Dzieje się to dzięki oddziaływaniu symbolu.

W sobotę lub niedzielę wybieram się na zakupy i koniecznie muszę się obkupić w białe świece. Planuję też zakup kolorowych by w razie czego palić je w intencji harmonizacji konkretnej czakry.

Tak sobie obiecywałam w pierwszym dniu inicjacji, że będę regularnie praktykować medytację, ale zdałam sobie sprawę, że do tego by energia ReiKi przeze mnie płynęła nie potrzebuję medytacji. Wystarczy, że odmówię krótką modlitwę i energia zaczyna płynąć. Znalazłam w Internecie bardzo miły tekst modlitwy, który od razu mi podpasował a brzmi on następująco:

„Wszechobecna boska siło
źródło wszelkiej mocy i energii,
proszę cię o wszechmocną energię ReiKi
i dziękuję za pełne uzdrowienie (imię).”

Następnie mówię, że otwieram kanał dla ReiKi lub, że jestem kanałem dla boskiej energii i wyrażam intencję szczegółową, czyli w jakiej konkretnie intencji w tej chwili używam energii ReiKi.

Dzisiaj wieczorem mój synek znów nie za bardzo chciał być reikowany :( . Zapytałam więc czy chce być zdrowy i czy zauważył, że po wczorajszym zabiegu przestał kaszleć. Przyznał mi rację i się zgodził na dzisiejszy krótki seansik.

Późnym wieczorem powtórzyłam 15 Aktywację czytając tekst. Tym razem nie miałam negatywnych odczuć w postaci mdłości i kręcenia się w głowie oraz rozpychania czaszki na boki jak w przypadku odsłuchiwania nagrania. Chyba już wiem dlaczego przy ostatnich kilku aktywacjach miałam te niemiłe fizyczne doznania. Otóż na początku (Aktywacje od 1 do 12) nie miałam ani zawrotów głowy, ani mdłości a to dlatego, że wyobrażałam sobie biało niebieską świecącą piramidę w której siedziałam i była mocno świecąca, a teraz jest ledwo widoczna. Wygląda na to, że ochrona w mniejszym stopniu działa niż na początku. Muszę nad tym popracować i bardziej wysilać wyobraźnię.

Przed snem wykonałam autozabieg i poszłam spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz