środa, 27 marca 2013

Okuden - Oczyszczanie zakończone. Uzupełnienie.

27-02-2013r.
Uznałam, że muszę dokończyć wczorajszą historię. Dzień skończył mi się dopiero koło 02:00 w nocy, ale nie miałam już siły opisywać wszystkiego wczoraj i po 02:00 poszłam spać.
Od około 23:30 rozmawiałam na GG z Justyną. Wysłałam jej tekst, który jest z dnia wczorajszego. Justa włączyła do tego Marcina bo sprawa okazała się poważna. Marcin z chęcią przystąpił do rozmowy, gdyż fascynują go osoby z autyzmem (ich świat duchowy). Potwierdził moją wizję iż opiekunem Kevina jest Smok. Zapewnił też iż jego opiekun cyt. „... to sprawna bestia...” i „... bardzo mu na nim zależy ...” oraz w kontekście czarnych energii „... nic mu nie grozi ...” i „... jest bezpieczny ...”. Także o Kevinka nie muszę się martwić, a mi na szczęście też nic nie zrobiły, bo spałam jak niemowlę :)
Myślę, że w najbliższym czasie napiszę podsumowanie i na tym zakończę wpisy na blogu. No chyba, że zdarzy się coś niesamowitego, wówczas wpis może się pojawić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz