niedziela, 11 listopada 2012

Osiemnasty dzień oczyszczania.

11-10-2012r.
Z tego wszystkiego (przykre wiadomości wieczorne o Badim) nie napisałam wczoraj, że w czasie przerwy podczas kursu wywiązała się ciekawa rozmowa na temat Biblii, usunięcia z niej niewygodnych dla Kościoła Ewangelii oraz o czakrach, demonach, wampirach energetycznych itp. Na temat Biblii i pochodzeniu człowieka mogę dyskutować godzinami bo bardzo lubię o tym rozmawiać. Wczoraj u jednego z uczestników zasiałam ziarno zwątpienia i dzisiaj był odzew. Facet nie wytrzymał i zaczął szukać informacji na temat trzeciego syna Adama i Ewy – Seta i przyznał mi rację, że faktycznie taka postać istniała. Dzisiaj rzuciłam temat żony Kaina, że nie była jego siostrą więc skąd się wzięła? Co prawda była jego przyrodnią siostrą ale nie siostrą w pierwszej linii jak niektórzy podejrzewają. Większość ludzi nie zastanawia się nad nieścisłościami jakie człowiek napotyka czytając Biblię. Ciekawe czy Łukasz (bo tak ma na imię dyskutant) znajdzie jakieś informacje na ten temat. Zobaczę czy jutro coś o tym wspomni. Jak będzie zainteresowany to dam mu do poczytania pliki w formacie pdf. Są to trzy części dość obszernego artykułu pt. „Gwiezdny Ogień - Złoto Bogów” część 1, część 2 i część 3 w którym zawarte są przemyślenia i dociekania prawdy autora tegoż tekstu na temat pochodzenia człowieka oraz (co mnie najbardziej interesowało) proszku białego złota ORME.
Proszek ten ponownie został odkryty przez Davida Hudsona a znany jest od starożytności pod takimi nazwami jak: Manna, Eliksir Życia, Gwiezdny Ogień lub Kamień Filozoficzny. Można o tym poczytać w internecie np. tutaj: www.sm.fki.pl/SMN.php?nr=bialy_proszek_zlota – tytuł: Czy kamień filozoficzny naprawdę już istnieje? - trzeba się przebić przez reklamy prawie do połowy strony by przeczytać wspomniany artykuł lub tutaj w pdfie. ORME to panaceum na wszystkie choroby naszej cywilizacji a koncerny farmaceutyczne blokują informacje o nim bo by po prostu zbankrutowały. Koncerny te blokują wiele informacji np. o ziołach i ich mieszankach, które także leczą w naturalny sposób większość chorób. Gdyby te informacje były ogólnie dostępne to kto wtedy płaciłby im za chemicznie tworzone nieudolne substytuty tychże roślin? Każdy poszedłby, dajmy na to, na pole i sam sporządził lek.
To samo dotyczy energii elektrycznej i ropy naftowej. Tak naprawdę nie są potrzebne, ale by pieniądz był w obiegu światowi potentaci blokują informacje o możliwości uzyskania darmowej energii. Dla dociekliwych polecam lekturę dotyczącą wynalazku Tesli, zaznajomienie się z zasadą działania torusa i energii kosmicznej. Jak to wszystko połączymy powstanie nam perpetum mobile :).

W czasie dzisiejszego szkolenia uczestnicy zaczęli się umawiać na wspólne wyjście. Z chęcią bym też poszła gdyby to spotkanie było zaraz po szkoleniu. Oni jednak ustalili godzinę 19:00. No niestety o tej porze nie chce mi się jechać do Poznania by posiedzieć godzinę, czy dwie i wracać do domu. Wypisałam się więc z wspólnego wypadu na miasto.

Moja mama wychodzi jutro ze szpitala. Bardzo się cieszę bo przetrzymali ją tydzień dłużej. Ja też nie lubię szpitali, dlatego przykro mi było gdy musiała zostać dłużej, ale na szczęście jeszcze kilkanaście godzin i będzie w swoim domku. Mój synek też się pewnie ucieszy bo ciężko coś dogaduje się z prababcią. Zresztą nie dziwię mu się bo ja też mam ten sam problem. Moja Babcia to kochana kobieta, ale nie da się jej niczego wytłumaczyć. A szkoda, bo gdyby chciała chociaż wysłuchać kogokolwiek ze zrozumieniem to nasze współistnienie byłoby przyjemniejsze.

Wieczorem wykonałam autozabieg i słuchałam sobie pliku pięciominutowego o którym wcześniej pisałam i poszłam spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz