piątek, 9 listopada 2012

Szesnasty dzień oczyszczania.

09-10-2012r.
Dzisiejszy dzień jest bardzo podobny do wczorajszego, więc nie mam o czy pisać. W skrócie: wstałam, pojechałam na szkolenie, wróciłam, poszłam do chorego Badiego, wieczorem wykonałam autozabieg i spać. I to tyle. No nieee... to by było za proste :) . Zrobiłam jedną rzecz przed reikowaniem się. Otóż mam zamiar wziąć udział w Światowej medytacji (medytacja dźwiękowa z Aethos), która odbędzie się 4 listopada 2012r. Będzie trwała 25 godzin, więc w każdej chwili można się do niej włączyć. Z internetu pobrałam dwa pliki z zapisem dźwiękowym. Jeden 5-cio minutowy i drugi 30-to minutowy. Ten drugi będzie wykorzystany w dniu Światowej medytacji a ten pierwszy można już teraz odsłuchiwać by zaznajomić się z jego zawartością. Gdy odsłuchałam ten 5-cio minutowy zapis to oniemiałam i ciężko uwierzyć w to, że te dźwięki wydobywają się z ludzkiego gardła! Jak podaje twórca tych plików „muzycznych” Hathorowie (grupa międzywymiarowych istot) tak zmieniali mu głos by wyglądał właśnie w taki sposób jak jest na nagraniu i nie był modyfikowany equalizerem. Ciekawe, ale całkiem prawdopodobne. Plik 5-cio minutowy można ściągnąć z tej strony: https://tomkenyon.box.com/s/xf4esrzbwlt3d1sba4kj lub stąd Aethos5min4sec.mp3.

No, teraz to już wszystko z tegoż dnia :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz